2008. április 5., szombat

Googlesuperman nyilatkozik az új Zoomyzz kisfényképezőgépről

Az új Zoomyzz kisfényképezőgép rövid idő alatt kedveltté vált, egyszerű kezelhetősége miatt. Ez gép egyszerű, gyors, olcsó, örökké tart és nem kell tölteni. A Zoomyzz-al még a Nagyi is fel tud tölteni képeket az internetre. Kezelése kevesebb, mint három perc alatt elsajátítható és csak zummolni kell, kattintani, megint kattintani és a kép a neten van.
Googlesupermant, aki Ausztráliából látogatott Budapestre, arról faggattuk mi a véleménye egy ilyen egyszerű kisgép népszerűségének hátteréről.

9 megjegyzés:

Dobos Márta írta...

Őrülten érdekel ez a gép, még soha nem hallottam róla. Ennnyire új, hogy még nem is reklámozzák? Kérek róla infót, sokat!!!!

Névtelen írta...

Ha Googlesuperman így nyilatkozik, azt hiszem engem is érdekel! Küldjetek további infót!

Tüni

Névtelen írta...

szerencse,hogy megy az angol...de ez a lány... nagyon ismerös..Vik

Névtelen írta...

Ez a gép tökéletesen visszatükrözi a világot,amiben élünk.

Névtelen írta...

Ez az egész oldal nagyon tetszik nekem. Fel keltettétek azérdeklődésemet. Tényleg lehet kapni ilyet? Hol? Mennyiért?

Maryem

Antitalentum írta...

Én már kipróbáltam...és nem hittem a szememnek! Műszaki analfabétának tart mindenki, de a zoomy-val rácáfoltam a nevemre. Éljen a zoomy!!!

Névtelen írta...

Antitalentum! Lehet, hogy nevet kéne módosítanod. Talán zoomytalentum-ra?!

Névtelen írta...

Sziasztok!
Ugye ez az egész csak egy tanfolyam része, hogy hogyan csináljatok blogot, vagy egyáltalán hogyan jelenjetek meg a neten. Jól érzékelem?

milliomosinasnok írta...

Igen, jól érzékeled! De remélem tetszik! Át mentünk a vizsgádon :-)? Csak azért kérdezem, mert mi nyertünk! :-)
Köszönjük a hozzászólásokat! Én személyszerint Köszönöm a csapatom egy emberkénti szorgalmas munkáját!